Monday, January 24, 2011

for all korean drama FAN!

salam satu Malaysia semua!
hari ni saya nak promote drama bersiri korea. best tau! tak tipu..hehe..
baiklah tanpa membuang masa jom kita check it out drama tersebut..sila bersemangat semua ye..:)

first drama : MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO

dalam bahasa inggeris bermaksud my girlfriend is a nine-tailed-fox..atau dalam bahasa melayu nye berbunyi "teman wanitaku adalah seekor/seorang(sila pilih mana yang sesuai..sebab saya confuse sudeee..) serigala berekor sembilan"..haa..panjang tak tajuknye?
                                             nampak tak 9 ekor beliau?

kenapa drama ni best?
  • hero and heroin sangat comel..betulll..
  • jalan cerita sangat menarik
  • scene yang cute sampai saya tiru and buat kat bf saya(perasaan sangat cute dan comel)
  • lagi apa ye..hmm..korang tengok la sendiri ye..malas la nak citer ag..nanti tak suprise la kan..hehe..
yang pasti drama ni sangatlah best..dekat2 nak ending tu anda semua pasti akan mengalirkan air mata( untuk yang berjiwa sensitif je kot)
 budak ini sangat suka tengok drama ini..
selamat menonton semua!
lepas ni boleh la join saya buat "hoii..hoii" pastu cakap "nomu nomu nomu nomu nomu nomu chua kae yoe!"

                                               tutup mata semua! >.<
                                             part ni tomeyl~~
  
p/s : korang boleh tengok drama secara online kat sini atau kalau kat UMP boleh download kat sharing2 yang berlambak kat UMP bagai cendawan yang tumbuh selepas hujan. Atau alternatif terakhir kalau dah malas sangat, bawak external hard disk datang bilik saya and copy je..(ni khas untuk member yang kenal je tau)

3 comments:

  1. now im watching secret garden.
    pelakon die ha ji won n hyunbin.
    giler bes.dorg nmpk comel even dorg dh brumur.

    mayb next i akn donlod cite yg my GF is a gumiho.. nmpk cm mnarik..

    now im ur follower.

    ReplyDelete
  2. fatin : thanx for being my follower..:)
    secret garden mmg best..saya dah hbis tgk dah..ingat nk post sal secret garden ni..tp x kesampaian ag..hehe..citer ni pun mmg best..tgk tau..;)

    akak qaseh: thanx..;)
    saya selalu blogwalking blog akak..:)

    ReplyDelete